The Virgin's Wedding Night

The Virgin's Wedding Night

圖書資訊

內外曼: 
外曼
書系編號: 
2696
出版時間: 
2007-03-01
4
我的評比:無葉 平均:4 (1 vote)

A bride for the taking Harriet Flint must marry before she's twenty-five if she is to claim her inheritance. She turns to sexy Roan Zandros, who agrees to a marriage in name only. Their marriage vows exchanged, Roan reveals he is a billionaire whose every demand is granted. Harriet realizes that Roan has every intention of claiming his inexperienced bride!
Paperback, Harlequin Presents #2696, 192 pages
Published January 2008 by Harlequin Books (first published March 1st 2007)

回應

4
我的評比:4葉

這本也是看了很久,趁還有記憶補一下劇情。

男女主角的相遇還算是滿精彩的,女主角是一個冷硬的女強人,男主角是流浪的藝術家,在女主角的公司外面寫生,女主角派人把男主角趕走,男主角就不客氣的把女主角畫成女巫諷刺她。

女主角在常去的餐廳裡,看到牆上不知名畫家的畫頗為欣賞,沒想到是男主角畫的,女主角因為被逼婚,以幫男主角辦畫展和推薦經紀人利誘男主角和她假結婚,男主角因為覺得有趣,就答應女主角,沒想到婚後女主角就被男主角威脅和他一起到義大利履行同居義務,並發現男主角真實的身分。

這本書劇情還算曲折,沒有冷場,不過討厭男主角前女友的暗中破壞,還有男主角去見女主角祖父的時候,跟祖父說他愛女主角那邊我覺得不合理,因為女主角不算是美人,要說一見鍾情的話只能說男主角有特殊的審美觀,除此之外滿好的,又有我喜歡的隱瞞身分梗,推薦!!

 

有 0 人投票
這篇評鑑很讚?